SALG OG KUNDESERVICE KURSER

 

Salg og kundeservice

Hos Kompetence360 er salg og kundeservice et alsidigt område, der rammer stort set alle brancher og mange forskellige målgrupper. Først og fremmest har vi stor succes med vores forløb for jobsøgende og for beskæftigede og kernen i netop vores forløb, bygger vi videre på i andre uddannelser.

 

Et salgsdrive handler om dig og din virksomheds mulighed for strategisk at kunne differentiere sig i forhold til alle andre på markedet. Så det er ikke nok at kunne de klassiske salgsværktøjer, som du selvfølgelig også bliver undervist i, det handler også om sælge gennem god forretningsforståelse, kundeservice, købmandsskab og ikke mindst oplevelser.

 

Hvordan du finder frem til dit salgsdrive og din virksomheds fulde potentiale er en lang og interessant proces, som vi guider dig igennem. Hvordan implementere du de mange innovative og kreative ideer og kan det måles? Det kan og skal det ved f.eks. at spørge dine kunder, om de er glade eller målrettet monitorerer, om der er vækst.  

 

Samtidig bygger vi emner som innovation, oplevelsesøkonomi, strategiske indsatsområder, økonomi og IT ind i salgskurserne, så den fulde kompetencepakke er klar til et godt salg.

Strategisk kompetenceudvikling
Kompetence360 skræddersyer specifikke udviklingsforløb til alle slags virksomheder? Vi har stor erfaring med at designe og udvikle forløb, så lige netop jeres behov bliver opfyldt. Vi designer det præcist, som du vil have det og øser gerne ud af vores erfaringer.
Mulighed for tilskud
Læs mere om mulighed for tilskud
Hvad siger kunderne
  • Kundeservice
    Udover at træne den enkelte medarbejder i kundeservice har kursusforløbet været en god måde at styrke den interne organisation, fordi vi også kan øve os i at være gode kollegaer.
    Poul Erik Hansen, Varehuschef Føtex i Silkeborg
Kontakt os
Kontakt Administrationen for mere information.